Hannecraft 3208397-1
Toimitusaika
Mikäli materiaalia on tavarantoimittajan varastossa, toimitusaika on tällöin 3-4 viikkoa riippuen jonotilanteesta.
Mikäli toimitusaika venyy yli neljän viikon, ilmoitan aina tästä asiakkaalle erikseen. Ajankohtaisen informaation löydät myös verkkosivuilta ja verkkokaupasta.
Kaikki tuotteet tehdään asiakkaan toiveen mukaan tilauksesta, joten toimitusaika käsittää materiaalin tilaamisen, tuotteen valmistamisen, pakkaamisen ja
lähettämisen.
Kun tuote valmis ja menossa kuljetukseen, saa asiakas seurantakoodin.
Mikäli materiaalia ei sattuisi tavarantoimittajan varastoissa olemaan, olen välittömästi asiakkaaseen yhteydessä asiasta. Näissä tapauksissa on mahdollista odottaa materiaalin saapumista varastoon, vaihtaa toiseen väriin / materiaaliin tai asiakas saa rahat takaisin.
Materiaalitilanteen voi varmistaa etukäteen kysymällä, mutta tässä on huomattava, että varastotilanne voi tavarantoimittajalla muuttua nopeastikin.
Toimituskulut
Toimituskulut ovat 6,90€.
Yli 80€:n ostoksille tarjotaan toimitus ilmaiseksi.
Kun tilaat, voit ”Toimitustapa” -kohdassa jättää viestin, jos haluat johonkin tiettyyn postiin paketin. En vastaa, mikäli Posti sitä ei pysty juuri siihen paikkaan toimittamaan, esim. täyttyneen pakettiautomaatin tms. takia, jolloin se viedään lähimpään postiin.
Mikäli toiveita ei ole, laitan aina asiakasta lähimpänä olevaan postiin.
Tilaaminen verkkokaupasta ja tuotetiedustelut
Verkkokaupasta tilaaminen tapahtuu valitsemalla tuote ostoskoriin. ”Tuotteen räätälöinti” -kohdat ovat pääsääntöisesti pakollisia.
Tämä sen takia, että saataisiin mahdollisimman tarkat tiedot ostosta tehdessä ja asiointi sekä asiakaspalvelu olisi sen osalta mahdollisimman sujuvaa.
Ostoskorissa näet tuotteet, joita olet ostamassa sekä toimituskulut. Tämän jälkeen täytät tiedot, joita pyydetään (näitä henkilötietoja käytetään vain ja ainoastaan tilausten käsittelyyn).
Lopuksi valitaan maksutapa ja maksupalveluntarjoajana käytetään Paytrailia, joka takaa turvallisen maksamisen.
Kun tilaus on tehty ja maksu tullut tilille, laitetaan materiaalit tilaukseen. Tässä kestää viikon verran, kun ne ovat minulla. Tämän jälkeen alkaa tuotteiden valmistus.
Kun tuotteet valmistettu ja paketti on lähdössä matkaan, laitetaan Sinulle paketin seurantakoodi.
Sinua (asiakasta) pidetään jatkuvasti ajantasalla siitä, missä vaiheessa tilauksesi menee.
Jos haluat esim. tiedustella jostakin tuotteesta, niin helpoiten se käy joko chatilla, joka on verkkosivujen ja verkkokaupan oikeassa alalaidassa,lähettämällä sähköpostia osoitteeseen tuotetiedustelut@hannecraft.fi tai laittamalla WhatsApp -viestiä +358442452430
Tiedustelut eivät sido sinua mihinkään. Vastaan tiedusteluihin kahden (2) vuorokauden kuluessa. Pl. ylitsepääsemättömät esteet, kuten sairastuminen.
Maksupalveluntarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Peruutusoikeus ja palautusoikeus
Koska tuotteet tehdään mittatilauksena asiakkaan toiveen mukaan, palautusoikeutta ei tällöin ole, ellei tuote ole viallinen.
Verkkokaupassa on valmiina lähetettäviä tuotteita, jotka maksun näkyessä heti lähetettävissä, niin tässä tapauksessa 14vrk palautusoikeus on olemassa. Nämä tuotteet tulevat löytymään kohdasta ”Heti lähetettävät”.
Myöskään tuotteen noutamatta jättäminen ei vastaa kaupan peruuttamista, vaan siitä on tehtävä kirjallinen selvitys.
Jos tuote on viallinen, Hannecraft maksaa asiakkaan postituskulut sekä tuotteen korjaamisen tai vaihtamisen uuteen.
Ongelmat
Olethan yhteydessä reklamaatiot@hannecraft.fi, mikäli pakettisi katoaa tai se ei vastaa tilaustasi.
Tarkista tuote, kun saat sen ja mikäli huomaat tässä kohtaa jonkin virheen, olethan mahdollisimman pian yhteydessä asiasta, kuitenkin viimeistään seitsemän (7)
vuorokauden kuluessa paketin vastaanottamisesta.
Asiakas on minulle tärkeä ja mahdolliset ongelmatilanteet haluan selvittää mahdollisimman pian.
Tuotevastuu ja -takuu
Hannecraft valmistaa käsityönä tuotteita koiratarvikkeita tavanomaiseen koirien ulkoiluttamiseen. Hannecraft ei vastaa, mikäli tuotteita käsitellään huolimattomasti (lemmikki pureskelee talutinta / pantaa tai niitä käytetään muuhun tarkoitukseen, kuin mitä tässä mainittu).
Koiratarvikkeisiin käytetyt materiaalit, kuten lukot, köydet, nauhat katsotaan aina koiran koon mukaan. Tuotetiedoissa on myös ilmoitettu jokaisen tuotteen kohdalla kyseiseen taluttimeen käytettyjen materiaalien ominaisuudet, kuten murtolujuudet. Huomaathan, että murtolujuudet ovat valmistajan ilmoittamia tuloksia.
Tarkistathan säännöllisesti varusteiden kunnon ja mikäli huomaat jonkin olevan rikkoutumassa, niin älä jatka tuotteen käyttöä.
Pidäthän varusteet muutenkin kunnossa, niin ne kestävät pidempään. Hoito-ohjeet ovat kuvattu tuotetiedoissa.
Asiakas vastaa myös siitä, että tilaa oikein mitoitetun tuotteen lemmikilleen. Pyydäthän tarvittaessa apua oikean tuotteen valintaan. Vaikka materiaalit katsotaan koiran koon mukaan, niin tuotteen käyttö kovasti vetävillä tai vaikkapa remmirähjäävillä koirilla on aina omistajan vastuulla.
Tuotteille Hannecraft antaa 6kk takuun kaikille tuotteille kuittia vastaan, pois lukien seuraavat tilanteet:
- jos tuotteita käsitellään huolimattomasti (koira puree hihnan poikki, repii tuotetta)
- normaali kuluminen (haalistuminen, lukkojen tai muiden metalliosien mahdolliset pintavärjäykset)
- jos tuotteita pestään tai huolletaan vastoin ohjeita
- tuotteita käytetään vetävillä tai remmirähjillä koirilla tai tuotteita käytetään muuhun tarkoitukseen, kuin mitä tässä mainittu.
Eli jos 6kk aikana vaikkapa ompeleet alkavat repsottamaan tai lukko rikkoutuu, olethan yhteydessä reklamaatiot@hannecraft.fi ja tee selvitys kuvineen. Laita liitteeksi myös ostokuitti.
Reklamaatiot otetaan käsittelyyn mahdollisimman pian, kuitenkin kolmen (3) vuorokauden kuluessa selvityksen saapumisesta. Tämä ei koske ylitsepääsemättömiä tilanteita, ml. sairastuminen.
Riippuen tilanteesta tuote korjataan tai vaihdetaan uuteen yrityksen laskuun.
Asiakas toimittaa tuotteen myyjälle ja asiakkaalle hyvitetään toimituskulut kuittia vastaan.
Myyjä korjaa / tekee uuden tuotteen ja lähettää sen asiakkaalle. Toimitusaika näissä käsittää materiaalien mahdollisen tilaamisen ja tuotteen korjaamisen / valmistamisen.
Reklamaatiot hoidetaan ns. ”jonon ohi”, eli ne käsitellään ensimmäisenä ennen muita tavanomaisia tilauksia. Asiakasta pidetään tilanteen tasalla.