Hannecraft Y-tunnus 3208397-1
Kaikki tuotteet tehdään Sinun toiveen mukaan tilauksesta, joten toimitusaika 3-4 viikkoa käsittää materiaalin tilaamisen, tuotteen valmistamisen, pakkaamisen ja
lähettämisen.
Kun tuote valmis ja menossa kuljetukseen, saat Sinä aina seurantakoodin.
Mikäli materiaalia ei sattuisi tavarantoimittajan varastoissa olemaan, olen pikimmiten Sinuun yhteydessä asiasta.
Näissä tapauksissa on mahdollista odottaa materiaalin saapumista varastoon, vaihtaa toiseen väriin / materiaaliin.
Jos et halua odottaa tai vaihtaa toiseen väriin / materiaaliin, saat rahasi takaisin.
Näillä vaihtoehdoilla olen halunnut taata Sinulle mahdollisimman riskittömän ostamisen.
Materiaalitilanteen voit varmistaa etukäteen kysymällä, mutta tässä on huomattava, että varastotilanne voi tavarantoimittajalla muuttua nopeastikin.
Mikäli tavarantoimittajalla ei varastossa ole tavaraa, niin toimitusaikaan on lisättävä +2 viikkoa. Tämä siis keskivertoaika, jos materiaalia ei ole. Tarkoittaa sitä, että voi varastoon voi tulla nopeamminkin tavaraa tai sitten voi venyä tästä. Sinua pidetään kuitenkin ajantasalla saatavuuden suhteen.
Kysymyksen materiaalien saatavuudesta voit esittää esimerkiksi chatin kautta. Vastaan Sinulle yhden arkivuorokauden kuluessa.
Pienyrittäjänä mahdollisuudet pitää isoja materiaalivarastoja ei ole mahdollista, vaikka niin haluaisinkin.
Voit valita toimitustavaksi Postin, Matkahuollon tai Noudon Kotkasta.
Toimituskulut ovat 6,90€. Nouto 0€.
Yli 80€:n ostokset tarjoan Sinulle toimituskuluitta.
Kun tilaat, voit ”Toimitustapa” -kohdassa jättää viestin, jos haluat johonkin tiettyyn postiin paketin.
En vastaa, mikäli Posti / Matkahuolto sitä ei pysty juuri siihen paikkaan toimittamaan, esim. täyttyneen pakettiautomaatin tms. takia, jolloin se viedään toiseen noutopisteeseen.
Mikäli toiveita ei ole, laitan aina asiakasta lähimpänä olevaan postiin.
Verkkokaupasta tilaaminen tapahtuu suunnittelemalla tuote mieleisekseen, ellei kyseessä ole varastosta lähetettävä tuote.
”Tuotteen räätälöinti” -kohdat ovat pääsääntöisesti pakollisia.
Tämä sen takia, että saataisiin mahdollisimman tarkat tiedot ostosta tehdessä ja asiointi sekä asiakaspalvelu olisi sen osalta mahdollisimman sujuvaa.
Ostoskorissa näet tuotteet, joita olet ostamassa sekä toimituskulut. Tämän jälkeen täytät tiedot, joita pyydetään (näitä henkilötietoja käytetään vain ja ainoastaan tilausten ja mahdolliseen markkinointiin, jos olet siihen suostumuksesi antanut).
Lopuksi valitaan maksutapa ja maksupalveluntarjoajana käytetään Paytrailia, joka takaa turvallisen maksamisen.
Kun tilaus on tehty ja maksu tullut tilille, laitetaan materiaalit tilaukseen. Materiaalitilauksia tehdään tavarantoimittajalle yleensä kerta viikkoon.
Viikon verran kestää, että materiaalit saapuvat minulle.
Tämän jälkeen alkaa tuotteiden valmistus.
Kun tuotteet valmistettu ja paketti on lähdössä matkaan, laitetaan Sinulle paketin seurantakoodi.
Sinua (asiakasta) pidetään jatkuvasti ajantasalla siitä, missä vaiheessa tilauksesi menee.
Jos haluat esim. tiedustella jostakin tuotteesta, niin helpoiten se käy joko chatilla, joka on verkkosivujen ja verkkokaupan oikeassa alalaidassa,lähettämällä sähköpostia osoitteeseen tuotetiedustelut@hannecraft.fi tai laittamalla WhatsApp -viestiä +358442452430
Tiedustelut eivät sido sinua mihinkään. Vastaan tiedusteluihin yhden arkivuorokauden kuluessa.
Pl. ylitsepääsemättömät esteet, kuten sairastuminen tai toisen työn vaatima aika.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Koska tuotteet tehdään mittatilauksena Sinun toiveen mukaan, palautusoikeutta ei tällöin ole, ellei tuote ole viallinen.
Verkkokaupassa on valmiina lähetettäviä tuotteita, jotka maksun näkyessä heti lähetettävissä, niin tässä tapauksessa 14vrk palautusoikeus on olemassa. Nämä tuotteet löytyvät kohdasta ”Heti lähetettävät”.
Myöskään tuotteen noutamatta jättäminen ei vastaa kaupan peruuttamista, vaan siitä on tehtävä kirjallinen selvitys.
Jos tuote on viallinen, Hannecraft maksaa asiakkaan postituskulut sekä tuotteen korjaamisen tai vaihtamisen uuteen.
Hannecraft valmistaa käsityönä tuotteita koiratarvikkeita tavanomaiseen koirien ulkoiluttamiseen. Hannecraft ei vastaa, mikäli tuotteita käsitellään huolimattomasti (lemmikki pureskelee talutinta / pantaa tai niitä käytetään muuhun tarkoitukseen, kuin mitä tässä mainittu).
Koiratarvikkeisiin käytetyt materiaalit, kuten lukot, köydet, nauhat katsotaan aina koiran koon mukaan. Tuotetiedoissa on myös ilmoitettu jokaisen tuotteen kohdalla kyseiseen taluttimeen käytettyjen materiaalien ominaisuudet, kuten murtolujuudet. Huomaathan, että murtolujuudet ovat valmistajan ilmoittamia tuloksia.
Tarkistathan säännöllisesti varusteiden kunnon ja mikäli huomaat jonkin olevan rikkoutumassa, niin älä jatka tuotteen käyttöä.
Pidäthän varusteet muutenkin kunnossa, niin ne kestävät pidempään. Hoito-ohjeet ovat kuvattu tuotetiedoissa ja / tai saatekirjeessä, kun saat tuotteen kotiisi.
Asiakas vastaa myös siitä, että tilaa oikein mitoitetun tuotteen lemmikilleen. Pyydäthän tarvittaessa apua oikean tuotteen valintaan. Vaikka materiaalit katsotaan koiran koon mukaan, niin tuotteen käyttö kovasti vetävillä (en tee vetokoiraurheiluun tarkoitettuja varusteita) tai vaikkapa remmirähjäävillä koirilla on aina omistajan vastuulla.
Tuotteille Hannecraft antaa 16kk:n takuun kaikille tuotteille kuittia vastaan, pois lukien seuraavat tilanteet:
- jos tuotteita käsitellään huolimattomasti (koira puree hihnan poikki, repii tuotetta)
- normaali kuluminen (haalistuminen, lukkojen tai muiden metalliosien mahdolliset pintavärjäykset)
- jos tuotteita pestään tai huolletaan vastoin ohjeita
- tuotteita käytetään kovasti vetävillä tai remmirähjillä koirilla tai tuotteita käytetään muuhun tarkoitukseen, kuin mitä tässä mainittu.
Eli jos 16kk:n aikana vaikkapa ompeleet alkavat repsottamaan tai lukko rikkoutuu, olethan yhteydessä reklamaatiot@hannecraft.fi ja tee selvitys kuvineen. Laita liitteeksi myös ostokuitti.
Reklamaatiot otetaan käsittelyyn mahdollisimman pian, kuitenkin kolmen (3) vuorokauden kuluessa selvityksen saapumisesta. Tämä ei koske ylitsepääsemättömiä tilanteita, ml. sairastuminen.
Riippuen tilanteesta tuote korjataan tai vaihdetaan uuteen yrityksen laskuun.
Asiakas toimittaa tuotteen myyjälle ja asiakkaalle hyvitetään toimituskulut kuittia vastaan.
Myyjä korjaa / tekee uuden tuotteen ja lähettää sen asiakkaalle. Toimitusaika näissä käsittää materiaalien mahdollisen tilaamisen ja tuotteen korjaamisen / valmistamisen.
Reklamaatiot hoidetaan ns. ”jonon ohi”, eli ne käsitellään ensimmäisenä ennen muita tavanomaisia tilauksia. Sinua pidetään tilanteen tasalla.
Olethan yhteydessä reklamaatiot@hannecraft.fi, mikäli pakettisi katoaa tai se ei vastaa tilaustasi.
Tarkista tuote, kun saat sen ja mikäli huomaat tässä kohtaa jonkin virheen, olethan mahdollisimman pian yhteydessä asiasta, kuitenkin viimeistään seitsemän (7)
vuorokauden kuluessa paketin vastaanottamisesta.
Asiakas on minulle tärkeä ja mahdolliset ongelmatilanteet haluan selvittää mahdollisimman pian.
Muistathan aina, että jos jokin mietityttää tuotteisiin, tilaamiseen, toimitukseen liittyen tai vaikkapa verkkokaupan tai sivujen toimivuuteen, älä epäröi olla yhteyksissä 🙂
Autan aina mielelläni ja herkällä korvalla kuuntelen Sinun palautetta tuotteista tai verkkokaupasta, oli ne sitten negatiivisia tai positiivisia 🙂
Palautteiden avulla voin kehittää omaa yritystäni parempaan suuntaan ja näin voin tarjota parempia tuotteita sekä asiakaspalvelua.